זימונים

תסריטי זימון רשימה חמה

אופציה א'

היי __ מה קורה?
(חימום השיחה במשפט או שניים. בידקו מה קורה עם המועמד שלכם ובאיזה שלב/מצב הוא נמצא בחיים).

תגיד, איך אתה מסתדר עם כל מה שקורה / איך אתה עם עבודה כיום?

מדהים, האמת שאין לי הרבה זמן, אני עוד 2 דקות עולה לשידור/פגישה/הדרכה אבל היה חשוב לי לתפוס אותך, יש לך דקה?
מצויין, אני מדבר עם כמה מהאנשים הכי טובים שאני מכיר מ ___ (המקום שממנו אתם מכירים) ואתה אחד מהם. אני לא יודע אם אתה יודע אבל בחודשים / שבועות האחרונים אני מקים פרויקט אינטרנטי ביחד עם כמה מהחברים הטובים שלי. אנחנו עובדים חזק מאוד באינטרנט והאמת זה מציל אותנו היום. באופן כללי אפשר לעשות אחלה כסף מהאינטרנט, אבל היום בתקופה הזאת אני חושב שזה הדבר הכי חכם לעשות.
תגיד היה מעניין אותך לשמוע על הפרויקט?

אחלה אז ככה: לחברה שלנו קוראים BHIP GLOBAL, זו חברה אמריקאית ועיקר העבודה שלנו זה שיווק של החברה באתרים, באנרים וברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. יש פה פוטנציאל ממש גבוה לייצר כרגע הכנסה מהבית, ואפשר גם להתקדם הרבה מעבר לזה למי שמתאים.
בגדול, כדי להתחיל לעבוד איתנו אתה צריך לעלות על שלושה מפגשי לייב באינטרנט. המפגש הראשון הוא כמו מפגש הכרות ואז מתקדמים הלאה. אתה מתחבר למפגשים מהפלאפון או המחשב.
תגיד אחי מה קורה איתך מחר ב___ ?

אתה פנוי בוודאות לעלות לשידור של שעה ורבע?
חשוב שתוודא שאתה בחדר שקט בפול פוקוס עם אוזניות כי זה מפגש אונליין שמתחיל בול בזמן,
שים לב להיות עם מחברת ועט ומרוכז לכל זמן המפגש,
רק לוודא, אם אני אשלח לך את הקישור אתה בוודאות תוכל לעלות עליו בזמן, נכון?

אחלה, מיד אחרי השידור נעלה לשיחת וידאו עם אחד האנשים שמובילים את הפרוייקט כדי שיוכל להכיר אותך ולקבוע לך את המשך התהליך, אז אני שולח לך קישור זום 10 דקות לפני השידור, רק שים לב לשלוח לי הודעה רבע שעה לפני כי אז אני אדע שאתה מוכן לשידור, סגור?

יאללה נתראה.

אופציה ב'

היי __ מה קורה?
(חימום השיחה במשפט או שניים. בידקו מה קורה עם המועמד שלכם ובאיזה שלב/מצב הוא נמצא בחיים).
תגיד, איך אתה מסתדר עם כל מה שקורה / איך אתה עם עבודה כיום?)
מדהים, האמת שאין לי הרבה זמן, אני עוד 2 דקות עולה ל_______אבל היה חשוב לי לתפוס אותך, יש לך דקה?
מצויין, אני מדבר עם כמה מהאנשים הכי טובים שאני מכיר מ __ (המקום שממנו אתם מכירים) ואתה אחד מהם. אני לא יודע אם אתה יודע אבל בחודשים / שבועות האחרונים אני מקים פרוייקט אינטרנטי ביחד עם כמה חברים טובים. אנחנו עובדים חזק מאוד באינטרנט, ההזדמנות העסקית היא ענקית והאמת זה מציל אותנו היום. ברגיל אפשר לעשות אחלה כסף מהאינטרנט, אבל היום? היום אני חושב שזה הדבר הכי חשוב לעשות.
תגיד היה מעניין אותך לשמוע על הפרויקט?
אז ככה: לחברה שלנו קוראים BHIP GLOBAL, עיקר העבודה שלנו זה שיווק של החברה באתרים, באנרים וברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. ויש פה פוטנציאל מטורף לייצר קודם הכנסה מהבית, וגם להתקדם הרבה מעבר לזה.
ובגדול כדי להתחיל לעבוד איתנו אתה צריך לעלות על שלושה מפגשים לייב באינטרנט, המפגש הראשון הוא כמו מפגש הכרות ואז מתקדמים הלאה.
כמו שאמרתי אחי, כל המפגשים הם אונליין ואתה יכול להתחבר מהנייד או מהמחשב.
אז… מה אתה עושה ב__ ? חשוב שתדע כמה שיותר מהר במה מדובר.
השידור נמשך כשעה ורבע, וחשוב שתפנה את הזמן להיות על השידור בחדר שקט ובפוקוס, עם אוזניות, מחברת ועט, כי זה מפגש לייב ולא תהיה אפשרות לחזור אחורה, אוקיי?
תגי אחי, אם אני שולח לך את הקישור, אתה בוודאות תוכל לעלות על השידור בזמן, נכון?
מיד אחרי השידור נעלה לשיחת אונליין עם אחד האנשים שמובילים את הפרוייקט כדי שנוכל לקבוע את המשך התהליך. סבבה?
מצויין, אז אני שולח לך לינק 10 דקות לפני השידור, רק חשוב שתשלח לי הודעה רבע שעה לפני כדי שאדע שאתה מוכן לשידור, סגור?
אחלה נדבר מיד אחרי, יאללה ביי.

תשובות מיוחדות לשוק חם

אני לא יודע למה אתה מתכוון כשאתה אומר פירמידה. עד כמה שאני יודע פירמידה זה עסק לא חוקי, אתה מכיר אותי ואתה יודע שאני לא מעורב בשום דבר לא חוקי. זה שיווק רשתי, ההזדמנות עצומה וחשוב שתגיע כמה שיותר מהר לראות על מה מדובר, אז אני שומר לך מקום כן?

כן.. אבל לא יכול להיות שהיית במפגש של bhip ולא הצטרפת!

מה שבטוח, לא שמעת על זה ממני, אני שומר לך מקום כן? 

 

התקשרתי כי אני רוצה לספר לך במה מדובר, אבל אין לי שום יכולת להסביר לך את זה בטלפון. אתה צריך לעלות לשידורים כדי לראות על מה מדובר. אז אני שומר לך מקום כן?

תסריטי זימון ללידים באינטרנט

שלום ____?
היי מדבר/ת ____ השארת את הטלפון שלך בפייסבוק לגבי עבודה באינטרנט, מה שלומך?
מצויין תודה, (: התקשרתי לתת לך פרטים, יש לך כמה דקות?
יופי, אז רק לפני שאנחנו מתחילים אני אשמח להכיר אותך ,בוא תספר לי ב-2 מילים קצת עליך…(בן כמה, מאיפה, מה עושה בחיים). כדי שנוכל טיפה להכיר.
אז אני מבינ/ה שאתה רוצה לבדוק אפשרות לייצר הכנסה נוספת מהבית?

אחלה,מישהו מהחברה שלנו ביהיפ גלובל בהרצליה פיתוח יצר איתך קשר בעבר או שזו פעם ראשונה ?

אוקי, אז בוא אני אספר לך קצת עלינו ומה אנחנו עושים. במידה ויהיו שאלות או משהו לא ברור אוכל לענות לך על הכל רק בסוף , בסדר?

מעולה (: אז ככה, החברה שלנו עוסקת בקידום באינטרנט. אנחנו מקימים היום צוות מיוחד שיעבוד כמה שעות ביום בזמן הפנוי, וכל המטרה של הצוות היא לקדם את הפרסום של החברה דרך כל מיני כלים שאנחנו עובדים איתם; כלים כמו אתרים, באנרים ורשתות חברתיות ורוב העבודה שלנו מתמקדת בפייסבוק ובאינסטגרם.

בשביל להתחיל לעבוד איתנו מה שצריך לעשות זה לעבור 3 מפגשי הדרכה, היום בהתאם למצב הנתון שקורה אנחנו עושים את המפגשים אונליין, ובמפגשים האלה אנחנו מלמדים אותך איך לעבוד אונליין בשיטה שלנו, ובסיום שלושת המפגשים את/ה מקבל חשבון מיוחד לעבודה שדרכו בעצם תוכל לעבוד ולשווק את החברה אונליין מהבית.

מבחינת התשלום, החברה משלמת כל שבוע, וכבר בשלב הראשוני אתה יכול לעשות בין 2000 ל- 4000 שקלים בחודש בתור הכנסה נוספת, והחברה משלמת כמובן לפי תוצאות וקצב ההתקדמות שלך.
עכשיו הכי חשוב שתבין, אין שום צורך באיזשהו ניסיון קודם, לא בתחום השיווק וגם לא בתחום האינטרנט עצמו. מה שכן צריך זה להקדיש לזה בין 15-10 שעות בשבוע שזה יוצא בין 3-2 שעות ביום כדי שבאמת תוכל לייצר תוצאות משמעותיות.
עכשיו לפני שאנחנו מתאמים לך את פגישת ההיכרות שלך, אתה חושב שזה פרוייקט שאתה יכול להתאים אליו נכון?

יופי מעולה, אז אני אתן לך עכשיו את כל הפרטים בנוגע למפגש הראשון כדי שנוכל לתאם, חשוב שתבין שזה בעצם מפגש היכרות שקורה אונליין שכל המטרה שלו לעזור לך להבין אם זה משהו שאתה יכול להתאים אליו.
המפגש נמשך כשעה וחצי.

יש לנו שני מועדים שונים למפגש. אני אתן לך את המועדים ותגיד לי מה הכי נח לך כדי שנוכל לקבוע. יש מועד שמתקיים ב_או ב. מעולה, אז קבענו ביום _ בשעה _
חשוב שתפנה את הזמן להיות על השידור בחדר שקט, בפוקוס עם אוזניות, מחברת ועט כי זה מפגש שקורה בשידור חי ומתחיל בדיוק בזמן. בסדר?
מספר המקומות מוגבל זה שידור אונלין אז אם אני שולח לך את הקישור אתה תהיה בזמן ?

לשידור עולים דרך קישור שישלח אליך ממש לפני תחילת המפגש, רק מי שישלח לי הודעה 10 דקות לפני יקבל את הקישור שים לעצמך תזכורת.

בסוף המפגש תכיר את ראשי הצוותים הם יוכלו לעזור לך להתקדם בתהליך , אתה שייך לצוות 6 של ליהי הדר מי שמובילה את הפרויקט בארץ.
אז אני שומר לך מקום להדרכת האונליין ואני עכשיו אשלח לך הודעת סמס מסודרת עם כל הפרטים, ובנוסף תקבל את האינסטגרם של ליהי כדי שתוכל להכיר אותה, רק תאשר לי בסמס חוזר שקיבלת ממני את ההודעה.

שיהיה לך המשך יום נעים,
נהיה בקשר כמה דקות לפני שיתחיל השידור

שאלות ותשובות לתסריט זימון:

אם המועמד שואל שאלה תוך כדי התסריט, לענות ולהזכיר לו בנימוס שרק יחכה עם השאלות לסוף

זה אונליין מרקטינג, מה שאתה צריך לעשות זה לקדם את הפרסום של החברה דרך כלים אינטרנטיים כמו אתרים, באנרים ורשתות חברתיות, כמובן שאני לא אעבור על זה בטלפון, כי בדיוק בשביל זה יש את מפגשי ההדרכה. אז אתה חושב שאתה יכול להתאים לפרוייקט כזה?מה שאתה תצטרך לעשות זה לקדם ולפרסם את החברה ואת המוצרים שלה דרך כלים אינטרנטיים שונים כמו סקרים, דפים עסקיים, רשתות חברתיות, צ'אט סיסטם ועוד. אנחנו נלמד אותך את כל הכלים האלה ואיך להשתמש בהם נכון.


– לחזור לתסריט .

לחברה יש מגוון רחב של מוצרים, ברור שאני לא אעבור עליהם עכשיו בשיחה, כי בדיוק בשביל זה יש את מפגשי ההדרכה. אז אתה חושב שאתה יכול להתאים לפרוייקט כזה?

**במידה ומתעקש לשמוע יותר פרטים על המוצרים:

 החברה מתעסקת באופן כללי בתחום הבריאות והלייפסטייל, יסבירו לך במפגשים מה זה אומר בפועל. אז אתה חושב שאתה יכול להתאים לפרוייקט כזה? החברה מתעסקת בתחום הוולנס – זה שוק גדול מאוד שמכיל בתוכו כל מה שקשור לתחום הבריאות, קוסמטיקה ואורח חיים בריא. אתה מכיר את התחום הזה?


-לחזור לתסריט.

החברה לא משלמת לפי שעה, כי יש אפשרות לעבוד מהבית ואין לנו אינדיקציה כמה שעות כל אחד עובד. מה שאנחנו כן יכולים לדעת זה מה הפעילות שאתה עושה והתוצאות שאתה מייצר. כשאתה מתחיל לעבוד אתה מקבל מערכת אינטרנטית שנקראת בק אופיס והיא יודעת לספור את הפעילות שלך באינטרנט. אז אתה חושב שאתה יכול להתאים לפרוייקט כזה?

אתה פרילנסר של החברה, זאת גם הסיבה שיש אפשרות לייצר הכנסה גבוהה יותר.  אז אתה חושב שאתה יכול להתאים לפרוייקט כזה?

יש אפשרות השקעה לרציניים, יש אפשרות גם לא, יש כל מיני מסלולים שתשמע עליהם במפגשים עצמם ותבחר מה שיתאים לך. אז אתה חושב שאתה יכול להתאים לפרוייקט כזה?

קיימים כמה מסלולים שאתה יכול לבחור איזה מהם הכי מתאים לך. קיימת אופציה של השקעה לחברה' רציניים אבל זה לא משהו שאתה חייב. אתה עובר את שלושת המפגשים, ורק אחרי שעברת את שלושתם, אנחנו בונים ביחד תוכנית עבודה שמתאימה לך.

-לחזור לתסריט

כן, והחברה שלנו עובדת בעיקר באינטרנט. אז אתה חושב שאתה יכול להתאים לפרוייקט כזה?

אתה יכול, זה לא משהו שהוא חובה. עדיף לא להפוך את הפייסבוק האישי לפרסומי, אנחנו נלמד אותך איך לעשות את זה נכון. אז אתה חושב שאתה יכול להתאים לפרוייקט כזה?

המפגשים שלנו באופן כללי הם ללא עלות. המפגש היחיד שבתשלום הוא המפגש השני והוא בעלות של 100 שקלים. אלה למעשה דמי רצינות. אנחנו רוצים לוודא שהאנשים שאנחנו מלמדים אותם את הכלים שלנו- הם אנשים רציניים. אבל קודם כל אתה עובר מפגש היכרות ראשון ואם תתאים ותתחבר, רק אז נתקדם הלאה למפגש השני שהוא מפגש ההדרכה.

-לחזור לתסריט

עד כמה שאני יודע פירמידה זה עסק לא חוקי. זה שיווק רשתי. אז אתה חושב שאתה יכול להתאים לפרוייקט כזה?

שאלה מצויינת, אני רוצה שתקבל תשובה נכונה ומדוייקת לכן אני אברר מיד עם שותף בכיר אצלנו ואענה לך, חכה כמה רגעים על השיחה. (לשים על השתק ולשאול את האפליין מה לענות)

הודעות חשובות

היי _____ ,

פנית אלינו בקשר לעבודה דרך האינטרנט, וביקשת שאחזור אליך עם פרטים.

אנחנו סוגרים את ההרשמה לעבודה איתנו ולא הצלחתי להשיג אותך,

מתי אפשר להתקשר?

היי,
בקשת לקבוע פגישה בקשר לעבודה ברשתות חברתיות וראיתי שלא הצלחנו לדבר, אנחנו סוגרים את ההרשמה לעבודה איתנו ולא הצלחתי להשיג אותך,
מתי אפשר להתקשר?

היי,
קבענו פגישה בקשר לעבודה ברשתות חברתיות וראיתי שלא הצלחת להתחבר, אנחנו סוגרים את ההרשמה לעבודה איתנו ולא הצלחתי להשיג אותך,
מתי אפשר להתקשר?